За матеріалами
сесії
«Камо грядеші?»
Куди йдемо, запитував під час сесії міської ради мер міста, й це питання вийшло з
риторичної площини, оскільки в місті чимало проблем, а може бути ще більше. І
чому, ви дізнаєтеся з даного репортажу.
Незважаючи на
протестну акцію, сесія міської ради відбулася у звичному робочому режимі,
народні обранці ухвалили переважну більшість питань внесених до порядку
денного, а також розглянули депутатські звернення й запити. У них йшлося про
наступне: недопущення будівництва на місці запланованого торгівельного
павільйону на міському ринку багатоповерхового будинку. Більшістю голосів це
питання було вилучено з порядку денного. Міський голова також оприлюднив
звернення керівництва Південно-західної залізниці щодо надання підприємству
податкових пільг за оренду землі, зменшивши відрахування на 40 тисяч гривень. У
свою чергу, на цю суму підприємство надасть місту щебінь за ціною в кілька
разів нижчій від ринкової. Це питання було внесено до порядку денного й потім
позитивно ухвалено. У цьому аспекті депутат Олександр Маркушин виступив із
зверненням щодо незадовільного стану багатьох міських доріг, особливо вулиці
Північної, запропонувавши частину щебеню направити саме за цією адресою. З тим
що більшість доріг знаходяться в катастрофічному стані, й багато з них не мають
навіть покриття, погодився міський голова, наголосивши, що на цьому напрямі
потрібні певні зрушення.
І те що місто матиме
дешевий це дуже добре, однак шкода, що користуючись нагодою, ніхто з депутатів
і громадськості не поставив питання перед начальником станції щодо закритого
туалету, адже ця «тонка» тема вже давно вийшла з під контролю, й Ірпінь
сьогодні, мабуть, одне з міст в країні де в центральній частині немає
громадської вбиральні. Натомість як цю проблему вирішити дала підказку
опозиція, встановивши в день акції протесту кілька
ватер-клозетів.
Повертаючись до
роботи сесії, зазначу, що депутати говорили про незадовільну роботу
комунальників, наполягаючи розглянути на черговій сесії звіт керівництва
міського ЖЕКу.
У частині звернень з
кількома заявами виступив депутат Ігор Вишняков, запропонувавши не розподіляти
37 земельних ділянок, а реалізувати їх на аукціоні, а виручені кошти спрямувати
на поповнення міського бюджету. Інша заява Ігоря Вишнякова стосувалася питання
затвердження пайової участі компанії «Гарант-житло» в зв’язку з будівництвом
дитячого садочку. З цього приводу він сказав наступне: «Свого часу ми
дружно проголосували за проект землевідводу й оформлення документації щодо
будівництва нового дитсадочку. Для втілення цієї мети нашою компанією додатково
викуплено 30 соток землі у приватних осіб. На сьогодні будівля побудована й
засклена, й 1вересня прийме дітей — хочеться цього комусь чи ні. З цього
приводу хочу звернутися до усіх колег депутатів, особливо мажоритарників.
У кожного з вас є діти або внуки, і кожен з вас хоче їм кращого
майбутнього, тож зробіть свій вибір і проголосуйте по совісті. Хочу
зауважити, це не комерційний проект, а є нашою ініціативою щодо вирішення
проблеми з дошкільним вихованням у зв’язку з нестачею садочків. До речі, пайова
участь нормальна практика, яка діє в будівництві багатьох країн, коли потрібно
реалізувати той чи інший соціальний проект. У законі також чітко написано про 4
відсотки пайової участі, що передбачені для розвитку соціальної інфраструктури.
А ще хочу наголосити: на ваших округах всі будуть знати як ви
проголосували, я зроблю для цього все можливе, щоб це питання стало перевіркою
на громадянську зрілість кожного депутата…»
У результаті обговорень
цієї теми Ігор Вишняков зняв питання щодо пайової участі в зв’язку з
будівництвом дитячого садочку по вулиці Суворова, оскільки міський голова
запропонував обговорити загальні питання будівництва в місті під час проведення
круглого столу. У свою чергу, Володимир Скаржинський зауважив: «Сьогодні ми
маємо велику проблему з нестачею дитячих садочків, Понад 1200 дітей очікують в
черзі, зі свого боку ми запланували шість майданчиків під будівництво садочків,
однак ніхто не квапиться братися за їх спорудження. Однак ми повинні грамотно
підходити до цього питання, мати відповідні експертизи й проекти. І ще, в
зв’язку з стрімкою забудовою міста, якщо ми будемо й в подальшому нарощувати ще
більші темпи будівництва, то воду доведеться подавати по графіку. Ми повинні
спільно подумати — куди йдемо? А ще хочу зауважити, сьогодні ми маємо факти
низької якості будівництва, в місті багато нарікань від жителів новобудов, і
багатьом з них доводиться платити за електроенергію втричі більше від
інших…»
Далі до сесійної зали
зайшло багато людей з плакатами й повітряними кульками, серед них чимало
молоді. На плакатах були написи щодо тих чи інших проблем у місті, зокрема
багатьох людей хвилювали питання оформлення земельних ділянок під ведення
городництва.
З цього приводу
депутат Дмитро Войцех взяв слово й загострив увагу на цій проблемі. Міський
голова пояснив, що питання документального оформлення оренди землі під ведення
городництва буде вирішено, коли затвердять нові межі Ірпеня, згідно з
котрими місто розшириться до 3-х тисяч 700 гектарів (нині територія міста —
1700 га.). Мовляв, саме це я обіцяв виборцям і докладаю всіх зусиль для
здійснення цієї мети.
Також депутат Дмитро
Войцех виступив із заявою внести до порядку денного питання щодо відставки
міського голови. Володимир Скаржинський з цього приводу зауважив: згідно
чинного законодавства для цього необхідні відповідні дії, зокрема підписи
депутатів тощо, з чим і погодилася більшість народних обранців, і це питання не
розглядалося.
Далі сесія проходила
в спокійному руслі. Було розглянуто внесення змін до рішення сесії
Ірпінської міської ради VІ скликаннявід 20.12.2012р.
№ 3634-39-УІ «Про міський бюджет м. Ірпінь на 2013рік», та внесення
змін до рішеннясьомоїсесіїшостогоскликання Ірпінської міської ради №175-7-УІ
від 28 січня 2011 року, рішення про затвердження порядку видалення дерев,
кущів, газонів у м. Ірпінь та визначення відновної вартості зелених насаджень.
З приводу міського бюджету Володимр Скаржинский сказав,що його дохідна частина
найбільша в області, ще одна приємна новина: на сьогодні не розподілено 12 млн.
грн. видатків, у зв’язку з ревізією коштів на державному
рівні.
Під час сесії також
розглянуті питання відділу ЖКГ. Не викликали дискусій рішення відділу
економіки, котрі стосувалися оренди комунального майна. Також депутати ухвалили
переважну частину питань відділу містобудування
та архітектури й черговий раз
проголосували за новий етап розробки Генерального плану, що наразі знаходиться
на стадії поліграфічного оформлення.
Валентин СОБЧУК
|