Валентин СОБЧУК
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 62
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Лютий » 19 » Що треба знати коли йдете до Держкомзему
Що треба знати коли йдете до Держкомзему
15:42

Що треба знати, коли йдете у міський відділ Держкомзему?

Про це розмова з очільником цієї установи Олексієм Яременком.

 —Олексію Анатолійовичу, відрадно, що вже в минулому великі черги до вашого відділу, й сьогодні значно простіше отримати той чи інший документ, і все ж, давайте на початку бесіди окреслимо функції покладені на вас.

—Що ж це дуже доречно. У своїй роботі ми керуємося Положенням про відділ Держкомзему в місті, затвердженого урядом. Відтак основними завданнями нашого відділу є наступні повноваження: виготовлення й реєстрація держаних актів на права власності, оренди чи постійного користування землі, актів грошової оцінки, підготовка рішень для органів місцевого самоврядування. Також беремо участь у проведенні моніторингу земель, веденні державного земельного кадастру, здійсненні землеустрою, встановлення меж земельних наділів громадян і юросіб, міста. Координуємо роботи з проведення земельної реформи, галузевих і регіональних програм з питань регулювання земельних відносин та виконуємо інші функції, передбачені чинним законодавством.

—А от з якими питаннями до вас звертаються пересічні громадяни?

—Най актуальнішими є звернення щодо отримання прав власності на землю та землевідведення.

—А яких найбільше — приватизації чи землевідведення?

—І тих та інших, як кажуть, десь п’ятдесят на п’ятдесят.

—Що потрібно для того, щоб отримати державний акт права власності на земельну ділянку?

—Насамперед звернутися до землевпорядних організацій, на сьогодні в нашому регіоні їх існує більше десяти. Окрім комунального підприємства «Ірпінське земельне кадастрове бюро», ці послуги надають приватні землевпорядники, як от ПП «Геополісся», ТОВ «Лідерп-плюс» та інші. І в даному аспекті я б хотів зробити наступне застереження: здавши необхідні документи, громадяни повинні вимагати від цих організацій виконання повного циклу робіт, а не, як кажуть, бігати за їхніх фахівців по кабінетах, щоб зробити той чи інший підпис. Землевпорядники повинні надати повний пакет документів, бо саме від їхньої роботи залежатимуть терміни отримання державних актів на землю. Адже не раз бували випадки, коли документи не готові, а на мене тиснуть, мовляв, чому не підписуєте? А там немає чого підписувати...  

 

—А скільки часу необхідно для того щоб отримати державний акт права власності на землю?

—Якщо землевпорядна організація, в котру звернувся громадянин, попрацювала належним чином і склала необхідний пакет документів, то близько трьох місяців. У цьому сенсі варто наголосити, що на терміни оформлення документів можна впливати самим громадянам, тобто згідно договірних стосунків із землевпорядними організаціями, де передбачена відповідна оплата з швидкість цього процесу. Однак бувають складні випадки, наприклад, питання спадщини, коли є кілька претендентів на поділ власності, й коли їх регулюють і судовому порядку.

—А от яка організація займається саме поділом часток власності спадкоємців?

—Фахівці нашого відділу.

— Чи стикаєтеся з конфліктними ситуаціями?

— Так, вони не рідкість у Ірпені, і стосуються, як правило, визначення меж земельних ділянок, інколи навіть люди сперечаються за сантиметри —

— І чим закінчуються, так звані, сусідські війни?.

— Зазвичай мировими угодами в суді, я б рекомендував громадянам з метою недопущення конфліктів й збереження власного здоров’я відразу звертатися до фахівців. —Давайте поговоримо за вартість послуг щодо отримання прав власності на земельні ділянки. —Це питання варто розділити на два етапи, оскільки на першому — громадянин сам обирає землевпорядну організацію, а також терміни виготовлення документів, отже в договірному порядку визначається і вартість послуг. А от на другому етапі, тобто за послуги нашого відділу на сьогодні оплата така:60 грн за присвоєння кадастрового номера, і 195 грн. за виготовлення й реєстрацію державного акта права власності.

—Що посприяло ефективності роботи вашого відділу, адже раніше, громадяни скаржилися, що державних актів очікували до двох років

 - Насамперед запровадження єдиної електронної бази документообороту нашого Управління, а також та обставина, що сьогодні органи місцевої влади працюють чітко й злагоджено, тобто документи не накопичуються, як у попередні роки, а без затримок розглядаються на сесійних засіданнях. У нас сьогодні повністю ліквідовано заборгованість щодо видачі державних актів на право власності земельних ділянок. Також на ефективність нашої роботи впливає й те, що в нас працюють справжні фахівці свої справи, хоча на кожного спеціаліста — велике навантаження, й воно в нашому відділі — найвище в області. Для порівняння назву спеціально визначений коефіцієнт навантаження — 2.6%, у місті Буча —0.9. — Отже, відділу потрібні додаткові кадрові ресурси? —Так, і я сподіваюся, що це питання вирішиться в процесі реформування управління.

— Що ж успіхів

Валентин СОБЧУК  

Переглядів: 559 | Додав: Валентин | Теги: держкомзем, приватизацыя, земля | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025 Створити безкоштовний сайт на uCoz